Návody - nábytek pro školky

1. Výběr zboží

Zboží si můžete vybrat prohlížením kategorií. Kliknutím na detail karty se Vám zobrazí výběrové parametry produktu. Zde můžete označit požadovanou vlastnost výrobku. Pokud budete mít specifické požadavky k objednávce, tak nám je laskavě sdělte v poznámce.
Dále můžete vybírat též ze zboží, ketré je skladem. Tuto informaci naleznete pod popisem výrobku na detailu karty. (zboží skladem je možné též zobrazit zaškrtnutím políčka skladem v jednotlivých kategoriích).
Následně zvolíte počet kusů a vložíte zboží do košíku. Následně se zobrazí košík se všemi vybranými prvky a dále můžete objednávku dokončit nebo pokračovat v nákupu.
 

2. Vyhledávání zboží

Zboží vybírejte přímo v kategoriích nebo dle názvu přes pole Hledej. Zboží si také můžete vybrat za asistence prodavače na telefonu. Naše asistentky jsou Vám k dispozici v pracovní dny od 8.30 do 17 hodin (polední přestávka od 12–12.30 hodin).

3. Vložení zboží do košíku

U zboží zvolíte počet kusů a vložíte je do košíku. Následně se zobrazí košík se všemi vybranými prvky a dále můžete objednávku dokončit nebo pokračovat v nákupu. Na stránce košíku je možné rovněž zboží z košíku smazat nebo upravit počet kusů.
Při pokračování v nákupu budete požádáni o vyplnění registračních údajů, adresy dodání, dopravného. Zde nejdříve zvolíte variantu, zda jste soukromá osoba nebo podnikatelský subjekt či instituce. Pokud jste ji ž registrovaný zákazník, pak jen zadáte své přihlašovací údaje a pokračujete v dokončení objednávky.

4.Platba

    Platební podmínky pro domácnosti a podnikatelské subjekty:

  1. V případě, že je Vaše objednávka nad 5000 Kč vč. DPH a zboží je skladem, pak můžete zboží zaplatit až při dodání nebo bankovním převodem před dodáním.
  2. V případě, že je Vaše objednávka nad 5000 Kč vč. DPH a zboží není skladem, bude Vám zaslána zálohová faktura na 30% hodnoty objednávky. V tomto případě začíná běžet termín dodání, který je uveden u Vámi objednaného zboží až příjetím platby na náš účet. O přijetí platby Vás e-mailem informujeme.
  3. V případě, že Vámi objednané zboží je zakázková výroba (je napsáno přímo v popisu u zboží), trváme na písemném souhlasu, že s tímto souhlasíte. Žádost o souhlas zasíláme e-mailem. V případě, že je Vaše zboží zakázková výroba, ve shodě s odstavcem 8 § 53 Občanského zákoníku, nelze odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí plnění bez udání důvodu. Dnem přijetí zpětného souhlasu od zákazníka začíná běžet termín dodání objednaného zboží.
  4. Doplatek se hradí hotově při dovozu zboží buď přepravní službou nebo vlastními auty.

    Platební podmínky pro školy, školky, státní správu a instituce:

  1. Hotově při dodání.
  2. Bankovním převodem po dodání (faktura se 14 denní splatností)
  3. Bankovním převodem - předfakturace

5. Slevy

Slevy lze kombinovat – navyšovat. Pokud si zákazník vybere zboží se slevou, tedy akční, lze ji navýšit ještě o dodatečnou slevu 2% za odběr na našich prodejnách.

6. Odeslání objednávky

Vlastní odeslání obsahu košíku potvrdíte tlačítkem DOKONČIT OBJEDNÁVKU. V zápětí Vám emailem přijde potvrzení objednávky.

7. Po odeslání objednávky

Naše asistentky Vás budou písemně či telefonicky kontaktovat nejpozději do druhého pracovního dne, kdy Vám potvrdí přijetí objednávky.

8. Termín dodání

Termín dodání je uvedený u každého zboží! Pokud tomu tak není, informujte se u našich asistentek. V případě, že Vám bude zaslána zálohová faktura či předfaktura, popř. zaslána žádost o Váš souhlas s tím, že zboží je vyráběno na zakázku, počítá se termín dodání přijetím platby na náš účet, popř. přijetím souhlasného e-mailu.

9. Stav zboží

Výrobky jsou dodávány ve smontovaném i demontovaném stavu. Jelikož se tato informace u veškerého zboží nezobrazuje, informujte se před objednáním. Případně konzultujte montáž.

10. Doprava zboží

Dopravu zajišťujeme po celém území ČR vlastními vozidly, přepravní službou Toptrans nebo Českou poštou, a to dle charakteru a množství objednaného zboží. V ceně dopravy není zajištěno stěhování zboží. Řidič pomáhá se složením za první uzamykatelné dveře. Před vlastním dovozem zboží budete telefonicky informováni, a to minimálně dva pracovní dny předem. V případě odmítnutí dovozu zákazníkem mu bude nabídnutý termín náhradní dle našich možností, pokud i ten odmítne, musí si zákazník zajistit odvoz vlastní. V případě, že zákazník jakýkoliv již telefonicky sjednaný termín na místě nedodrží a k převzetí zboží se nedostaví, bude mu účtováno znovu dopravné. Při dovozu zboží si zkontrolujte stav obalu přebíraného zboží, v případě poškození obalu, si zboží ihned rozbalte. V případě, že bude obal nepoškozen, rozbalte zboží následně do 24 hodin od převzetí, na pozdější reklamace, a to hlavně při dovozu Českou poštou či přepravní službou nebude brán zřetel !!!

 

Prohlášení

NÁBYTEK HONZA s.r.o. se zavazuje k tomu, že nebude svěřená osobní data, popsaná v předchozím odstavci, prodávat, poskytovat třetí osobě ani nepoužije osobní data pro komerční nabídku nesouvisející s internetovým obchodem NÁBYTKU HONZA. Také se zavazuje k tomu, že na přání zákazníka a bez udání důvodu, jeho osobní data vymaže z databáze zákazníků a umožní kontrolu tohoto zásahu do databáze.

 

 
0.222 s