Zboží si můžete vybrat prohlížením kategorií. Kliknutím na detail karty se Vám zobrazí výběrové parametry produktu. Zde můžete označit požadovanou vlastnost výrobku. Pokud budete mít specifické požadavky k objednávce, tak nám je laskavě sdělte v poznámce.
Dále můžete vybírat též ze zboží, ketré je skladem. Tuto informaci naleznete pod popisem výrobku na detailu karty. (zboží skladem je možné též zobrazit zaškrtnutím políčka skladem v jednotlivých kategoriích).
Následně zvolíte počet kusů a vložíte zboží do košíku. Následně se zobrazí košík se všemi vybranými prvky a dále můžete objednávku dokončit nebo pokračovat v nákupu.
Zboží vybírejte přímo v kategoriích nebo dle názvu přes pole Hledej. Zboží si také můžete vybrat za asistence prodavače na telefonu. Naše asistentky jsou Vám k dispozici v pracovní dny od 8.30 do 17 hodin (polední přestávka od 12–12.30 hodin).
U zboží zvolíte počet kusů a vložíte je do košíku. Následně se zobrazí košík se všemi vybranými prvky a dále můžete objednávku dokončit nebo pokračovat v nákupu. Na stránce košíku je možné rovněž zboží z košíku smazat nebo upravit počet kusů.
Při pokračování v nákupu budete požádáni o vyplnění registračních údajů, adresy dodání, dopravného. Zde nejdříve zvolíte variantu, zda jste soukromá osoba nebo podnikatelský subjekt či instituce. Pokud jste ji ž registrovaný zákazník, pak jen zadáte své přihlašovací údaje a pokračujete v dokončení objednávky.
Platební podmínky pro domácnosti a podnikatelské subjekty:
Platební podmínky pro školy, školky, státní správu a instituce:
Slevy lze kombinovat – navyšovat. Pokud si zákazník vybere zboží se slevou, tedy akční, lze ji navýšit ještě o dodatečnou slevu 2% za odběr na našich prodejnách.
Vlastní odeslání obsahu košíku potvrdíte tlačítkem DOKONČIT OBJEDNÁVKU. V zápětí Vám emailem přijde potvrzení objednávky.
Naše asistentky Vás budou písemně či telefonicky kontaktovat nejpozději do druhého pracovního dne, kdy Vám potvrdí přijetí objednávky.
Termín dodání je uvedený u každého zboží! Pokud tomu tak není, informujte se u našich asistentek. V případě, že Vám bude zaslána zálohová faktura či předfaktura, popř. zaslána žádost o Váš souhlas s tím, že zboží je vyráběno na zakázku, počítá se termín dodání přijetím platby na náš účet, popř. přijetím souhlasného e-mailu.
Výrobky jsou dodávány ve smontovaném i demontovaném stavu. Jelikož se tato informace u veškerého zboží nezobrazuje, informujte se před objednáním. Případně konzultujte montáž.
Dopravu zajišťujeme po celém území ČR vlastními vozidly, přepravní službou Toptrans nebo Českou poštou, a to dle charakteru a množství objednaného zboží. V ceně dopravy není zajištěno stěhování zboží. Řidič pomáhá se složením za první uzamykatelné dveře. Před vlastním dovozem zboží budete telefonicky informováni, a to minimálně dva pracovní dny předem. V případě odmítnutí dovozu zákazníkem mu bude nabídnutý termín náhradní dle našich možností, pokud i ten odmítne, musí si zákazník zajistit odvoz vlastní. V případě, že zákazník jakýkoliv již telefonicky sjednaný termín na místě nedodrží a k převzetí zboží se nedostaví, bude mu účtováno znovu dopravné. Při dovozu zboží si zkontrolujte stav obalu přebíraného zboží, v případě poškození obalu, si zboží ihned rozbalte. V případě, že bude obal nepoškozen, rozbalte zboží následně do 24 hodin od převzetí, na pozdější reklamace, a to hlavně při dovozu Českou poštou či přepravní službou nebude brán zřetel !!!
NÁBYTEK HONZA s.r.o. se zavazuje k tomu, že nebude svěřená osobní data, popsaná v předchozím odstavci, prodávat, poskytovat třetí osobě ani nepoužije osobní data pro komerční nabídku nesouvisející s internetovým obchodem NÁBYTKU HONZA. Také se zavazuje k tomu, že na přání zákazníka a bez udání důvodu, jeho osobní data vymaže z databáze zákazníků a umožní kontrolu tohoto zásahu do databáze.